Kocsi

Üres a bevásárlókocsi

Termékkatalógus


Szotver / weblap

Egyszerű webportál Dinamikus weblap Interaktív honlap

 

Szervíz szolgáltatások


Szolgáltatlás Díj
Vírusirtás 2.000 Ft
Számítógép bevizsgálása 2.000 Ft.
Kiszállási díj 1.000 Ft
Számítógép javítás óradíja 3.000 Ft/óra
Sürgösségi javítás óradíja 4.000 Ft/óra
Hibátlan termék bevizsgálás munkadíja 1.000 Ft
Kész termék 15 napon túli tárolása napidíja 200 Ft/nap
Adatmentés hibás, sérült adathordóról Egyedi ár!
Operációs rendszer telepítése (hozott szofttverrel) 4.000 Ft
Hardware telepítés óradíja 3.000 Ft/óra
Bios frissítés 2.000 Ft
Operációs rendszer helyreállítása 4.000 Ft

Garanciális Feltételek!


Garanciális ügyintézés helye:

Balai Computer Kft. H-6000 Kecskemét, Wesselényi u. 3. H-P 09:00 - 17:00

Garanciális ügyintézéhez szükséges:

  • A vásárló jótállási és szavatossági igényét szabályosan kitöltött jótállási jeggyel és vásárlási számlával érvényesítheti.
  • A csereutalvány kiállításának a feltétele, a vásárlást igazoló számla vagy blokk megléte, ezért kérjük őrizze meg a vásárlási blokkot vagy számlát!

Garanciális ügyintézéshez menete:

  • A jótállási igény a jótállási jegyen feltüntetett határidőig, jótállási jeggyel érvényesíthető..
  • A vásárló a jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti.
  • A kijavítás iránti igény a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesíthető.

Ha a hiba ténye, jellege, a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől szakvéleményt kérhet.
(1088. Budapest, József krt.6. Telefon: 459-4800)

A jótállási igény érvényesítésének kizáró feltételei:

  • Ha a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatának a gyártó által nem jóváhagyott átalakításának, idegen beavatkozásának, szakszerűtlen kezelésének (a megbízott szerviz bizonyítja), helytelen tárolásának, iparszerű igénybevételének, elemi kárnak, külső tényezőknek, mint például szennyeződés, folyadékoknak, áramingadozásoknak, viszmajornak tulajdonítható okokból keletkezett.
  • Vásárlási számla hiánya.

A hardver és szoftver meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget. Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni.

Hibás termék esetén a vásárlót a kötelező jótállás alapján az alábbi jogok illetik meg:

  • Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik választható igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállás teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
  • Ha a vásárló kijavítást vagy kicserélést kér, a kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
  • A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A javítást a vásárló érdeksérelme nélkül úgy kell elvégezni, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt hibátlan termékhez képest nem csökkent.
  • Javítás esetén a termékbe új alkatrészt kell beépíteni.
  • Ha a jótállásra kötelezett a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a vásárló a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.
  • Ha a vásárlónak sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a fentiekben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - a vásárló választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
  • Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó ez esetben nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  • A terméknek vagy jelentős részének kicserélése (kijavítása) esetén a jótállás időtartama a kicserélt (kijavított) termék (annak kicserélt, kijavított része) tekintetében újra kezdődik. Ez a rendelkezés érvényes az esetben is, ha modulokból összeállt termék hibás moduljának cseréjére kerül sor.
  • Hibás termék esetén a vásárlót 1 éven túl az alábbi gyártó által meghatározott jogok illetik meg.
  • A gyártó csak javítást vállal.
  • Ha a termék nem javítható, a vásárló a meghibásodás időpontjában érvényes, aktuális eladási árra tarthat igényt.

Általános Jogszabályok

Összetett keresés

 

Keresés


Bejelentkezés


Bejelentkezés

Kijelentkezés

Térképek

Balai Computer - Kecskemét
Balai Computer - Szentes